نوشته شده توسط : user1
 

هتل سیمرغ کیش

 

هتل سیمرغ کیش اقامتگاهی سه ستاره در جنوب شرقی جزیره کیش است. هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. هتل ساحلی سیمرغ در بلندترین منطقه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان کیش قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکی به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان، آکواریوم ندارد ، لذا دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای میهمانان خود در نظر گرفته است. مسافران تور کیش میتوانند در هتل سیمرغ اقامتی کم هزینه با صدای گوش نواز دریا در جزیره زیبای کیش را تجربه کنند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ کیش,بهترین تور کیش 95,آفر تور کیش,ارزانترین تور کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش اقامتگاهی 4 ستاره در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید کیش، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل در تور کیش می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال در جزیره کیش لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه‌ی سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا کیش از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات دلنشینی را برای شما رقم بزند. هتل سارا کیش دارای ۳ اتاق ۱ تخته ، ۵۶ اتاق ۲ تخته ، ۱۲ اتاق ۳ تخته و ۶ سویت رویال می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات یک هتل 4 ستاره می باشد.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان کیش ،خیابان رودکی

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,بهترین تور کیش 95,تور های لحظه آخری کیش 95,قیمت بلیط تور کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل پانیذ کیش

 

 

هتل پانيذ کیش در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در هتل پانیذ کیش سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین های کیش و سیرک اشاره کرد.هتل پانیذ کیش دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر هتل پانیذ کیش نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,معرفی تورهای کیش,ویژگیهای تور کیش 95,تور های لحظه آخری کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل تماشا کیش

 

 

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد.قيمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیشٰٰ هتل تماشا کیش برای میهمانان خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنين هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,تورهای لحظه آخری کیش 95,معرفی تورهای کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل هلیا کیش

 

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل هلیا کیش همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل هلیا کیش سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا کیش با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی می باشند.هتل هلیا کیش با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,تورهای لحظه آخری کیش 95,آفر تور کیش,نرخ بلیط تور کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل پارس نیک کیش

 

اگر نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان در کیش می باشد، هتل پارس نیک کیش از گزینه های مناسب برای شماست.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک کیش دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد . هتل پارس نیک کیش در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری مخصوص مهمانان هتل پارس نیک کیش، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش,معرفی هتلهای کیش,تورهای لحظه آخری کیش 95,آفر تور کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل آرامش کیش

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد.هتل آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره کيش نزديک به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش در تور کیش از موقعيتی منحصر به فرد و ويژه ای برخوردار باشد. 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی مخصوص مهانان هتل آرامش کیش، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,نرخ بلیط تور کیش 95,معرفی بهترین تور کیش 95,آفر تور کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل تاپ رز کیش

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش برای گردشگران تور کیش :

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا مخصوص مهمانان هتل تاپ رز کیش، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش,بهترین هتلهای کیش,آفر تور کیش 95,تورهای ویژه کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1
 

هتل پالاس کیش

 

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را در تور کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس , ترانسفر فرودگاهی مخصوص مهمانان هتل پالاس کیش,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پالاس کیش,نرخ بلیط تور کیش 95,ویژگیهای تور کیش,تورهای لحظه آخری کیش 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش در گروه هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد.این هتل در سال 1378 در میدان امیرکبیر کیش احداث شده و در مجموع دارای 70 اتاق و 42 کارمند می باشد. در بخش پشتی هتل آریان هتل مریم کیش قرار گرفته، در جنوب این هتل بازار مروارید واقع شده است. بازار پانیذ و پردیس در شرق این هتل و مرکز تجاری زیتون در شمال این هتل قرار گرفته است. در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل فرودگاه و همچنین در فاصله 5 دقیقه از آن مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. هتل آریان کیش به اینترنت پرسرعت جهت رفاه میهمانان مجهز می باشد.

 

امکانات هتل شامل:

از جمله امکانات هتل آریان کیش روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى جزیره کیش، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر لابی هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر رستوران هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر اتاق هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

تصویر هتل آریان کیش

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل آریان کیش,امکانات هتل آریان کیش,معرفی هتل آریان کیش,نرخ بلیط هتل آریان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش در میدان ساحل احداث شده است. مساحت هتل شایان کیش 55000 متر مربع می باشد و در مجموع از 195 اتاق تشکیل شده است. مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره کیش لبه این هتل بسیار نزدیک می باشد. این هتل در سال 1388 ساخته شده است. هتل شایان کیش در فاصله 5 دقیقه با فرودگاه هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل شامل:

از جمله امکانات هتل شایان کیش رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاه، ماهواره، کافی شاپ، بیلیارد، پارکینگ، نمازخانه، لابی، آرایشگاه، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی مخصوص هتل شایان کیش، خشکشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

 تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر لابی هتل شایان کیش

تصویر هتل شایان کیش

تصویر کافی شاپ هتل شایان کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل شایان کیش,امکانات هتل شایان کیش,ویژگیهای هتل شایان کیش,نرخ تور هتل شایان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش در میدان پردیس جزیره واقع شده است. این هتل مجموعا 168 اتاق دارد. سالن همایش هتل پارمیس کیش از ظرفیت 200 نفر برخوردار  است. این هتل در سال 1385 تاسیس شده است. میهمانان در هتل پارمیس کیش می توانند از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

 

امکانات هتل شامل:

از جمله امکانات هتل پارمیس کیش رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی رایگان مخصوص مهمانان هتل پارمیس کیش، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 

 تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

 

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش,امکانات هتل پارمیس کیش,نرخ هتل پارمیس کیش,ویژگیهای هتل پارمیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش این جزیره واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و هتل داریوش کیش مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. فاصله مرکز شهر با هتل داریوش کیش 5 دقیقه میباشد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره مخصوص  مهمانان هتل داریوش کیش، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و... از امکانات هتل داریوش کیش می باشد.

 

 

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر رستوران هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر لابی هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

تصویر لابی هتل داریوش کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,امکانات هتل داریوش کیش,قیمت تور کیش هتل داریوش,ویژگیهای هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : user1

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش در زمینی به مساحت 10 هکتار در بلوار مرجان کیش احداث شده است. این هتل در مجموع 190 اتاق دارد. هتل مارینا کیش در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان از فرودگاه به هتل می باشد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس مخصوص مهمانان هتل مارینا پارک کیش، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...برخی از امکانات هتل مارینا کیش میباشد.

 

 

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر لابی هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر رستوران هتل مارینا پارک کیش

تصویر هتل مارینا پارک کیش

تصویر اتاق هتل مارینا پارک کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,امکانات هتل مارینا پارک کیش,قیمت تور هتل مارینا پارک کیش,ویژگیهای هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | نظرات ()